יצרני מדחסי אוויר

אחד הדברים שכדאי לבדוק לפני שבוחרים מדחס אוויר הוא שם היצרן. באמצעות היכרות עם היצרן ניתן להסיק לגבי האיכות של המדחס, מידת ההתאמה שלו לצרכים של קהל היעד והלקוחות וכמובן אמינותו בטווח הקצר והארוך. מעבר לכך, כנראה שליצרן תהיה גם השפעה על המחיר

מדחס אוויר הוא פתרון מעולה שיכול להתאים לשימוש מסחרי ותעשייתי. המדחס נחשב אמין, זול, משתלם ונוח ואפשר להפעיל אותו בצורה ממושכת ללא צורך בתחזוקה מסובכת או יקרה. יתרה על כך, יש סוגים שונים של מדחסי אוויר שמהם ניתן לבחור את הדגם הרלוונטי לפי אופי הפרויקט וההיקף שלו. עם זאת, בחירת המדחס הרלוונטי גם עלולה להפוך למשימה מסובכת.

הפתרון הוא להשוות בין סוגים שונים של מדחסי אוויר על פי כמה שיותר פרמטרים אובייקטיביים. קודם כל, צריך למשל להביא בחשבון את ההספק של כל מדחס ואת הגודל או המידות שלו. שנית, כדאי להשוות בין המדחסים לפי המחירים שלהם ולוודא עמידה במסגרת התקציב שהוגדרה מראש. חוץ מזה, יש מקום להשוות בין יצרני מדחסי אוויר.

למה חשוב לבדוק מי היצרן של כל מדחס אוויר?

  1. שם היצרן עוזר לנו לדעת האם המדחס אמין ואפשר לסמוך עליו – ההבדל בין סוגים שונים של יצרני מדחסי אוויר בא לידי ביטוי בעיקר באמינות שלהם. בגלל שמדובר על מוצר מסחרי ותעשייתי שנעשה בו שימוש יום יומי ויחסית אינטנסיבי, כנראה שנרצה לבחור אותו לפי המלצות של קולגות ולקוחות מרוצים. אבל אם לא מכירים אישית בעלי עניין שיכולים להמליץ לנו על מדחסי אוויר, היכרות עם היצרן תספק עבורנו את הפתרון הרלוונטי.
  2. לכל יצרן יש תקופת אחריות אחרת – אפשר לראות הבדלים בין תקופות האחריות הניתנות על ידי סוגים שונים של יצרני מדחסי אוויר. בשביל להפעיל את מדחסי האוויר ולהיות רגועים לגבי הביצועים שלהם, כדאי לבדוק מה תקופת האחריות הניתנת על ידי היצרן.
  3. קיימים פערי מחירים של עשרות אחוזים בין יצרנים של מדחסי אוויר דומים – מצד אחד, ניתן לראות הרבה מדחסי אוויר דומים עם מפרט טכני זהה לחלוטין. מצד שני, אי אפשר להתעלם מפערי המחירים בין המדחסים. אז כדי ליהנות מהיתרונות של המדחס ולהבטיח התאמה שלו לדרישות ולצרכים, כדאי לבדוק כמה הוא עולה ביחס לשם היצרן.

מיהם היצרנים הבולטים בתחום?

החדשות הטובות הן שיש כמה יצרני מדחסי אוויר בולטים שבהם אפשר להתמקד על מנת להגדיל את הסיכוי לקבל החלטה מושכלת. כך רואים לדוגמא שהדגם הכי מזוהה עם חברת בריסטול הוא של מדחס הרמטי למיזוג אויר, לעומת חברת סמסונג שמשווקת בישראל מדחסים רוטריים עם אקומולטור. המדחסים הרוטוריים של סמסונג הם בין היחידים שמגיעים עם אקומולטור באמצע או בצד והם מיוצרים ללא קדמיום, עופרת או חומרים שמזיקים לסביבה.

לשם השוואה, יצרני מדחסי אוויר אחרים שכדאי להכיר הם חברת דורין מאיטליה או סניו. כמו כן, ניתן להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי מדחסים בורגיים של חברת HANBELL ולהתאים אותם ליישומי מיזוג אוויר של 23-400 טון קירור.

בסופו של דבר, בחירת המדחסים היא סוגיה של התאמה לצרכים ולדרישות של הלקוחות. מטבע הדברים, אלו מדחסים תעשייתיים גדולים ועוצמתיים ולכן הם מספקים פתרון שאינו שכיח בסקטור הפרטי או המסחרי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כמה שוקל מדחס אוויר?

מרפאות שיניים, מדחסי אוויר ומה שבינהם

מחוללי חמצן ומחוללי חנקן לתעשיות – מי משתמש?